onsdag 20 juni 2012

Goda nyheter!

Två helger med fiske planerat

Tja Stoff här.
Fick goda nyheter från jobbet idag. Min ledighetsansökan för nästa vecka godkändes så onsdag nästa vecka drar jag med gubben till svartån för att få tag i feta Sarvar och Färnor. I have a good feeling about this! Kommer gå bra. Det vet jag. Hoppas jag. Tror jag. Snälla....

Sen nu i morgon så drar jag till Blekinge för att fiska karp. Över 12 kg har varit mitt mål för karp iår. Känns som jag kommer lyckas med det denna helgen. Vet jag, hoppas jag, tror jag osv....
Med mig har jag förutom en hel bil full med karpprylar allt från kokkärl, tält, säng och givetvis spö och rullar. Men även 9 kg boilies och 12 kg pellet i tre olika smaker/dofter som ska ösas ut på mäskplatsen.
Kommer bli jävligt intressant och jag ska även försöka få ett par karpar på ytan med hjälp av doggy, då menar jag hundmaten doggy och inget annat!

Nöff said!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar