tisdag 19 juni 2012

Jakten på storfisknålar fortsätter!

Ja då har man varit ute på lite spanings uppdrag för att hitta dom där riktigt grymma Färna gömställena! Jag har hittat ett par grymma ställen som jag tror kommer ge fin fisk i framtiden. En annan sak jag gjorde idag efter jobbet vara att testa att sätta upp mitt tills nu oanvända Bivvy. Det ska få premieras nu i helgen i Karp syndikatet i Ronneby där jag hoppas Karp reggan till slut ska lyckas bärgas. får avsluta med att gratulera en klubb kamrat (David Lannetofft) till hans grymma fångst av lillasjöns kändis Karpen Fullyscale på respektingivande vikten 17370g. GRYMT David! slänger med några bilder från senaste tidens fiske!

bild kollage från Sutarfisket!

 Färna jakt?

Bivvyn uppe!


Lite svin vid vägen när man skulle köra hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar